Formex-premiär

Godkväll! Idag har jag gjort formex-debut. Första gången för mig och jag gillade det verkligen! Att få gå runt och kolla på massor med fin inredning och vara social passade mig perfekt. Blev Wallenbergare till lunch och sedan en snabbfika på eftermiddagen. Annars har vi gått och gått och tittat och tittat hela dagen oavbrutet. Jag är rätt trött och slut i kropp och huvud och imorgon ska jag upp och öppna på jobbet. Måste somna snart så jag inte är för trött imorgonbitti. Godnatt!














Man fick massor mad godis, dricka, vin, ostar och annat snacks på många ställen men på ett ställe fick man ett armband. Alltid roligt med gratissaker, händer allt för sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0