Förändring måste ske.

Imorgon flyttar jag hem till familjen på obestämd tid. Jag behöver hjälp med att komma i balans, få i mig någon slags föda förutom rinnande, ha min familj runt mig, kunna lägga mig i mammas knä och gråta exakt när jag vill. Jag måste bryta detta mönster jag är i just nu. Jag måste lära mig att sätta mig själv främst! Jag är påväg som ett sinnestillstånd som jag varit i en gång förr i livet, och dit vill jag aldrig komma igen, och jag behöver min familjs hjälp precis lika mycket som då. Får se om jag kommer uppdatera någonting, känner jag för det så gör jag det och känner jag inte för det så gör jag det inte helt enkelt. Ni finner på nu på Vårfruvägen 18 på obestämd tid framöver!

Kommentarer
Postat av: catarina

massa tankar & styrkekramar till dig fina therese!

2012-02-13 @ 11:07:20
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: Gio

Hej. Jag hamnade här när jag sökte efter ishockeybilder, och jag vet inte vem du är. Jag vill bara säga att oavsett vad som har hänt kommer det att lösa sig. Allting kommer bli bra igen. Jag har varit nere på botten och vänt, och vet att det inte är vackert på botten. Men här uppe är det vackert, och jag vet att du kommer tillbaka hit upp igen.



Som sagt, jag har inte en susning om vem du är, men jag ville ändå skriva de här orden.

2012-02-21 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0