Home sweet home.

Nu är jag hemma på svensk mark igen. Kom till Nynäshamn vid 06.30 imorse och idag har jag inte gjort mycket nytta . Legat i sängen hela dagen och sovit, kollat idol och hollywood fruar. Varit förbi jobbet och sedan på middag hemma hos familjen. Nicklas hade lagat fisksoppa, urgott. Fick med mig till lunch imorgon på jobbet. Mumma! Lillebror gillade sina presenter också så det var ju toppen! :) Nu kollar jag idol, sen blir det lite tv3play och sova.


Första dagen, utgång på g!


Vackra vindruvor på hotellet.


Lisa och Moster-Anna.


Jag, Lisa, Carro och Jenny. Två superhärliga tjejer vi träffade på planet ner!


Första shoppingdagen.


"Le för i helvete inte när du har snus i käften"




Sjukt gott grillspett!


Carro & Jenny!


Jag & Lisa.




Innan utgång nr 2!


Tatueringsdax!








Drink på balkongen innan hemfärd!

Lite bilder från lisas kamera:

Poolhäng


Lisas tatto!


Min tatto!


Innan utgång!



Första kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0