hur ska man älska nån som har älskat nån förut

Efter att ha storhandlat, lunchat med Emily och Petra, köpt nytt smink, haft tvättstugan och gjort iordning maten så ligger jag nu i soffan och väntar på att torktummlaren ska bli klar så jag kan bädda sängen med nytvättade lakan. Det måste vara bland det bästa som finns, nytvättat och doftar underbart sköljmedel. Inatt är det bara en sak som saknas. Ikväll kommer Petra på middag och myskväll här hemma och imorgon ska jag och Lisa fota som vi så länge pratat om, ända sen i våras skulle jag tro. Haha! Lite mysiga och fina höstbilder hoppas jag på. Solen ska skina och jag vill inte se en ända regndroppe! Min fina vän Lisa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU ÄR FÖR GO DU FINIS! :D

2011-10-20 @ 22:28:17
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0