Piss helg.

Ja som rubriken lyder har jag haft en riktigt kass helg i och med att jag tappade min älsklingsväska vid min och Maddes utgång i fredags. Alltid ska det hända något illa när vi är ute och slirar. Sist var det håret som brann på Madde och nu min väska med nycklar i och annat av stortvärde i. Känns förjävligt så nu blir det låsbyte och massa annat skit. Polisanmälde precis och hoppas på att någon vänlig själ lämnar in den till polisen. Förstår inte människor som inte gör det, att tappa bort något av värde i både pengar och kärlek till sakerna är hemskt och helt förjävligt jobbigt. Har drömt om min fina väska och plånbok idag och mina nycklar. Idag blir det att fixa ordning här i lägenheten som förövrigt ser ut som skit precis som jag själv dårå.

Lite få bilder från helgen som gott.














Kommentarer
Postat av: Ebba

Vart är dina solbrillor köpta?? :)

2011-05-16 @ 21:08:08
Postat av: tessan

Ebba: i thailand för 20 spänn tyvärr :P

2011-05-16 @ 21:34:13
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0