Nu gillar jag doktorer.

Godmorgon på er. Har varit en lite stressig morgon för mig, haft tvättstugan från 7 och sen fick jag en läkartid vid 9 för att kolla upp bröstet. Det visade sig att jag har en stor inflamation runt första, andra och tredje revbenen runt hela övreöverkroppen som doktorn så fint kallade det. Blir till att käka lite tabletter se kommande dagarna och sedan skulle det släppa sa han. Skönt säger jag! Åkte förbi jobbet och köpte med mig frukost och nu har jag lagt mig i soffan för att kolla på det nya OTH avsnittet och vila mig lite om jag ska orka med en studentskiva ikväll! Blir ingen sen och galen kväll för min del idag, det är en sak som är säker i alla fall! Hörs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0