Göteborg bokat!

Igår åt jag och tjejerna lite middag hemma hos mig, grillade och kollade på allsång. Bokade även en resa till Göteborg med Lisa och Elin. Vi har en plats över så är någon sugen så hojta till. Vi blir där 25-28 augusti. Ska hälsa på Jacob, gå på Liseberg, strosa i Gbg, åka och njuta av den fina skärgården och såklart testa på festlivet. Hoppas verkligen på bra väder, det är jag värd! Jag är även värd en utlandsresa känner jag, behöver verkligen det. Koppla bort verkligheten, få lite värme och sol, festa och bara må bra. Någon som vill ta med mig på en resa?

Bilder från gotland.
































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0