Söndagmorgon.

Gårdagskvällen var trevlig, det som gjorde den trevligt och rolig var det fina sällskapet och dansen i övrigt så var utestället en flopp enligt min mening. Kommer inte återvända dit så att säga, otrevlig personal hade dom också. Är väldigt glad för att jag tog taxi hem istället för att sova i stan, alltid skönast att vakna upp hemma i sin egen säng. Har inte blivit många timmars sömn inatt men om jag känner mig själv rätt så blir det till att sova middag på soffan och en tidig kväll. Hörs!


Kommentarer
Postat av: matilda

Vad hette utestället? Så man vet vad man ska undvika! :P

2011-01-23 @ 18:16:48
Postat av: teessan

Svar matilda: Lobby! :)

2011-01-23 @ 19:37:13
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0