gym-premiär.

Startade dagen med gymmet tillsammans med mamma. Kändes så skönt att vara där så det är en jäkligt positiv sak eftersom jag brukar tröttna rätt fort, så en bra start känns lovande. Mycket fräscht var det där inne och perfekt att träna direkt innan eller efter jobbet. Blev en frukost och lite vägmärksplugg på jobbet innan det var dags att riva av långpasset. På eftermiddagen kände jag bara hur jag tappade mit humör totalt och det är otroligt skönt att vara hemma nu. Städat undan lite kläder och annat skit som legat och skräpat och förstört lugnet i mitt lilla krypin. Ikväll blir det en lugn myskväll med Petra, får se om vi utökar sällskapet eller ej. Är lite sugen på att ta mig ett glas vin, fick en liten present av Robin, 5l vin, tack ska du ha! Gott ska de bli. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0