Fredag!

ÅH vad skönt det känns att komma hem efter jobbet på fredagar när man är ledig på helgen och jobbat hårt hela veckan. Sitter och äter min räkmacka som jag köpt hem från jobbet och kollar på tv. Ska sätta igång och plugga lite snart och sedan ta ett varmt bad innan let´s dance. Blir plugg under programmet också. Känns väldigt skönt att bara vara hemma för mig själv ikväll och ladda inför morgondagen. Ska försöka gymma en sväng på dagen, fixa lite och sedan tar vi tjejer troligen fem tåget in mot stan där det blir utgång med mina fina tjejer. Ska bli så otroligt kul att träffa alla igen, händer allt för sällan just nu. Alla bor och jobbar på olika ställen och olika tider, tråååkigt!

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0