Sjuk

Min "heldag" 07.00 till stängning med en kvarts arbete imorse. Jag har haft svårt att sova i drygt en vecka nu och inatt låg jag vaken och vände och vred på mig helt kallsvettig och vaknade imorse av att jag mådde riktigt illa och kände mig helt trött, hängig och sjuk. Jättetråkigt eftersom jag verkligen vill jobba och komma in i rutiner men idag kunde jag helt enkelt inte övervinna sjuklingsbakterierna. Jag är ju inte den som är hemma från jobb eller skola även om jag mår dåligt men det funkade helt enkelt inte idag, speciellt inte när man vet att man har 15 timmars arbete framför en.

Så idag blir det en dag hemma i sängen, nu tänkte jag försöka sova lite och bara vila. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackars liten :( Krya på dig!

2010-09-23 @ 10:35:19
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/
Postat av: V.S

Är också sjuk, är så jävla tråkigt! Kan inte gör någonting typ!

2010-09-23 @ 15:34:26
Postat av: Tessan

Vs: Ja det är så tråkigt. Men nu har jag bara varit sjuk en dag så än så länge funkar det. bara legat i sängen hela dagen och sovit och kollat serier.

2010-09-23 @ 19:30:32
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: V.S

Okej, det är skönt att bli friskt så snabbt som möjligt! Men när man är sjuk får man göra det bästa av situationen och jag har gjort likadant som dig :) bara legat och slappat och gluttat lite på serier!

2010-09-24 @ 04:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0