Tisdag.

Åh vad jag trivs med människorna nere på konditoriet. Jobbade extra istället för Zandra idag och ska göra det tre dagar nästa vecka också. Gillar det! När man får dom här otroligt trevliga och godhjärtade kunderna är det underbart. Fick höra idag att jag gjort den godaste varma chokladen med grädde som en kvinna hade drukigt hos oss och att jag var så sprudlande glad och trevligt, sånt gillar jag att höra! Sen har vi de andra kunderna som inte kan bjuda på ett leende och är allmänt dryga och nedvärderande, men dom ska inte få mer plats i min blogg just idag!

Har ont i min ljumske så skulle behöva en rejäl omgång ljumsk-massage. Blir ett avslappnande bad för att försöka göra smärtan lindrigare. Sen blir det dipp med lillebror och paradise hotel.

Ta hand om dina nära och kära och framför allt dig själv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0