Du är inte människa, du är ett monster!

Hej jag gillar att ha bajs-krig på Konditoriets kundtoalett på min fritid.... Faaaan vad sur och äcklad jag varit sen klockan halv två idag. Någon jävel som man varit trevlig emot har gjort valet att ha lite kul med sin avföring på toaletten och kladdat ner toalettstolen, golvet, väggarna, dörren och ja ta mig fan allt där inne. Det var så hiiimla roligt att städa och om jag och Linnea kommer på vem fan det var så ska vi tvinga personen att äta våran skit och få slicka rent toalettstolen. Förstår inte hur man ens kan komma på tanken att göra någoting sånt här, jag tror fan inte att man är människa. Jag tror personen i fråga är ett monster, ett äckligt jävla bajs-monster. Usch vad äcklad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0