Mind your own business bitch!

Detta kan ha varit det roligaste och mest patetiska rykte jag hört på väldigt länge:

"Alltså Tessan träffar ju bara mr X för att få gå på alagets julbord på lördag. "

Jahaaa, men gud det visste jag ju inte ens själv att det var det som var anledningen till varför jag träffat mr x tre gånger. Hm. Jaja, man lär sig något nytt varje dag...

Det här med rykten och skitsnack är något vi aldrig kommer komma ifrån helt och hållet, detta rykte kan jag bara garva åt och tycka synd om dig som sa det, men sen har vi de elaka och fula rykterna som inte ens borde tas i mun på folk, sluta prata strunt och ta reda på sanningen innan ni börjar snacka skit om folk och sprida rykten, för det kommer tillbaka när man minst anar det, som ett hugg rakt i ryggen. Först tänkte jag "men hon är ju bara ung och dum, men sen slog det mig att nae, du är inte så värst ung längre, helt enkelt bara dum. "

Men som sagt, detta rykte gjorde min torsdag och jag fick mig ett gott skratt i slutet av dagen :)


Kommentarer
Postat av: agnes ericsson

Ta detta i verkligheten istället för att skriva i din blogg. Mogenskal 1

2010-12-17 @ 15:47:15
URL: http://agnesericsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Kanske mer upp till den som sa det från början att ta det i verkligheten, eftersom detta uppenbarligen är ett rykte som någon less than intelligent startat.

Men man kanske inte kan förvänta sig mer av årskull 93 :)))

2010-12-17 @ 22:03:02
Postat av: Linn

instämmer fia!

fast tessan det hade ju varit riktigt kul om du hade kommit på middagen ikv! :))

2010-12-18 @ 15:12:01
Postat av: lol

Hur gammal var du? Pinsamt

2010-12-18 @ 20:00:14
URL: http://l
Postat av: Agnese Ericsson

Fast nu blir jag riktigt jävla irriterad.

Du kallar mig dum, vad fan har du för anledning

till att kalla mig dum?

Vad tjänar jag på att starta ett jävla rykte?!

Nej vi i årgången 93 är rätt korkade (?)

fan är problemet



Håller med övertalare, hur gammal är du Therese?

2010-12-19 @ 14:26:59
URL: http://agnesericsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan inte alla bara vara vänner? Måla akvarell och plocka svamp tillsammans? Vore ju så sjukt mycket mysigare.

2010-12-19 @ 16:09:30
Postat av: Fia

Jag antar att det är min kommentar du syftar på. För det första kallar jag inte dig dum, jag kallar den som startat det less than intelligent. Känner du dig träffad? Fine för mig.

Men jag kände lite samma sak faktiskt, vad tjänar du på att starta ett rykte? Vem tjänar någonsin något på det? Jag sa inte heller att 93or är korkade. Jag undrade bara vad man kunde förvänta sig. Och du besvarade precis det med att tolka allt i min kommentar som en pik till dig istället för något till den som startat ryktet. Men som sagt, jag vet ju inte hur pass träffad du känner dig..

2010-12-20 @ 17:29:31
Postat av: Agnes ericsson

Det är iofs tessan som kallar mig dum.

Precis, jag har bättre för mig om dagarna än att sitta och komma på rykten.

slut på diskussionen

heido

2010-12-21 @ 11:03:38
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0