Matlagning

Hej på er! :)

Just nu sitter jag och äter lite ost och kex medans jag lagar mat till la familia. Provar på att göra en potatis och porjolöksoppa. Första gången och kanske sista gången jag gör den maträtten, beror på hur resultatet blir. Idag har jag betalat en del av våran studenskiva, köpt present till Desirée och handlat lite underkläder, ett par byxor och ett linne till mig själv. Känns som en helt okej dag hitills! Efter maten tänkte jag börja lite lätt på mitt filosofiarbete och kolla på Idol. Ha en toppenkväll söta läsare!

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: ebba vilhelmina

svar: haha, tack dolle! det är du med! :) <3

2009-09-24 @ 18:42:28
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0