inlägg tillägnat min enda kommenterare.

Godkväll!

Just nu ligger jag i en skön säng med datorn och tvn framför mig. Har snart svept en hel kanna te. Halsen känns lite bättre just för tillfället iallafall, skönt. Idag har varit en helt okej dag för min del. Började med paddling, rätt så kul men jobbigt när man är lite sjuk. Sen var det skolan som gällde och där hände det inte så mycket. Nu i eftermiddag har jag inte gjort någonting förutom att legat i sängen och latat mig.

Imorgon blir det stan med Lisa efter skolan. Ska leta efter ett par skor och kolla lite efter en klänning till Johans student.
 



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kommenterar ingen?



Utslaget av bloggläsarnas kommenterar är väl understadeble just för att folk är så väl uppdaterade på vad annat folk gör men är för upptagna med deras eget för att lägga en comment.



För några veckor sedan skyltades en top 10:a bland ica kvantums bästsäljare!

Det som inte förvånade mig så värst ändå var att hätt & hänt låg höst upp på listan...



Välkommen till nynäshamn! ;D



Inte nog med att varje hushåll äger "minst" 5 skoltidningar de under varje toalettbesök tittar igenom och kryssar i, där föräldrarnas senaste upplaga av hett & hänt ligger bredvid är nynäshamnsbornas bloggläsare inte mycket bättre..

vuxna som barn...

Eftersom allt under rubriken "anonym" är en väldigt stor efterfrågan inom kommunen nynäshamn, där de igentliga komentarerna faller bakom ryggen på folk istället för "kommentera mera" är det väl därför ingen kommenterar? vad vet jag?...



Men hallå.. ni behöver inte skriva ert namn.. (!!!) 70-100 läsare om dagen. en halv kommentar per sida...



komentera mera...



(L) nynäs!!!

2009-05-14 @ 23:06:57
Postat av: therese

Haha you go anonym. (;

2009-05-15 @ 07:38:10
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0