En vecka kvar.




Min shopping från igår ser ni på bilderna, plus att jag köpte en svart cardigan och toffsar. Blev ingen stor shoppingdag men jag behövde få lite nytt för att pigga upp mig själv.

Idag har jag varit i skolan på utv-samtal sedan följde jag med mamma hem igen för jag mådde dåligt. Jag har legat i sängen hela dagen och kollat på ett flertal avsnitt av oc, oth och gossipgirl. Sen har jag även varit hos mormors kompis som ska försöka fixa min klänning från Nelly som var för stor. Hoppas att det funkar. Resten av dagen lär jag väl spendera i sängen och jag ser fram emot att se "Den rätte för Rosing" som vanligt. Jävligt roligt program!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: adeline

De är typ helt omöjligt att lyckas med det faktiskt. aw tack så mkt :) du är jätte söt du med

2009-03-25 @ 01:11:15
URL: http://adelaiide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0