Nyårsafton

Min nyårsafton blev helt underbart rolig. Det var den bästa nyårsaftonen i hela mitt liv. Folk verkade nöjda med min, Emilys och Edgas fest/middag och det var riktigt kul att höra att folk uppskattade det så mycket. Vi var 31 stycken som åt middag och  sedan kom lite annat trevligt folk efteråt. Vi åt och drack gott, dansade och roade oss till fullo. Jag fick nog den bästa n y å r s k y s s e n jag kunde få också så min kväll blev fantastisk. Det blev lite tjaffs som slutade i blod och krossad ruta men det var ingen big deal.

Jag kom nyss hem från Torö där vi har städat den halv tio i morse. Usch det var som att vakna upp i en riktig svinstia, golvet var helt kladdigt och flaskor, burkar, mat och annat skit överallt. Det tog ju sin tid att städa men det var det värt för att ha haft en så lyckad kväll med härliga människor!

Bilder kommer senare när min kamera är laddad och jag orkar ta tag i den :) Hoppas alla hade en lika trevlig afton som mig!

Therese Ö


Kommentarer
Postat av: koolkid'Än

får man veta vem, "nyåårskyss"

2009-01-03 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0