♥ Dagen med stort D för alla serieälskare.

Nu är jag hemma från en kort dag i skolan, två lektioner vilket är väldigt skönt. Nu sitter jag och väntar på att one tree hill och gossipgirl ska anlända till min dator och medans jag väntar ska jag göra mig en kräftsallad som jag tänker avnjuta till mina serier. Idag skulle jag ha lunchat med Emily men stackarn är jättesjuk och ligger hemma nerbäddad och mår dåligt. Krya på dig vännen!

Ikväll ska jag, Petra och eventuellt min familj dra oss upp mot ishallen för att kolla på a-lagets match. Riktigt roligt som vanligt. Sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen. Tänkte dra och sola men jag tror jag skippar det. Jag får leva som blekfet. over and out!



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Petra

vad har du gjort av dagens outfitt? :)

2009-01-21 @ 17:11:28
Postat av: tessan

Min kamera är ju broken så det är lite svårt att fota dagens outfit, ;)

2009-01-21 @ 18:11:57
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0