♥ sommarkläder

Efter skolan gick jag till kvantum för att införskaffa balsam och lite pluggbränsle. Blev ett vitlöksbröd och ett helrör med Pringles. Åh va gott jag luktar i munnen nu. Sivert var snäll och lät mig gå hem tidigare idag. Sweeeet!

Idag fick jag en del av min h&m beställning med kläder. Eller leveransen bestog mer av skor.  Härligt med lite nytt i garderoben inför våren/sommaren. Det blev ett härligt upppiggade för mig i mina studier. Snart ska jag kolla på Top model, plugga, och kolla på nya avsnitten av Gossip girl och 90210. Hinner ju inte med det egentligen men man måste få lite vila i pluggandet också. Hämta lite nya krafter.




♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: desirée

du har iaf inte missat innebörden av att unna sig lite ibland (mycket ofta?)

2009-02-04 @ 22:59:56
URL: http://skorp.blogg.se/
Postat av: tessan

desirée: jag unnar väl mig själv något, sällanmycket? eller var det mycketofta?

2009-02-04 @ 23:19:04
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0