Mördar onsdagen...

... i skolan är äntligen över! Jag är djupt inne i mördar kvällen med skolarbete. Mitt huvud står still som vanligt och hade jag haft vatten i skallen så hade det varit spegelblankt. Ett cv ska skrivas och en engelska historia, engelskan skjuter jag på till imorgon för jag känner mig inte helt frisk och kry just nu så istället för att släppa lös fantasin så ska jag ta mig en dusch och bli fräsch sen gå till lugnet på Centralgatan 91 och bli kramad till sömns.


Jag mår illa som en gorilla


 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Fia

åh, vilken fin bild!

2009-02-23 @ 22:46:30
URL: http://sofiakatarina.webblogg.se/
Postat av: tessan

tack fia! (:

2009-02-23 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0