Helgen

Så då var det en ny vecka och denna gång är det sportlov. Helgen har varit mer än bra! I lördags jobbade jag och sen for jag på fest och firade Emelie J som blev mydig. Kvällen blev riktigt lyckad och så god mat vi fick. Tack alla inblandade! :)



I söndags fick man dock sota för lördagskvällen och jag och Kristoffer bunkrade upp med pizza och smörgåstårta och satt bara inne hela dagen. Skönt och mysigt!

Idag hade jag tänkt att bara ta det lugnt och städa upp lite här hemma men istället ska jag jobba vid två. Skönt med litre extra pengar och om jag inte hade jobbat hade jag väl ändå spenderat min tid i sängen framför en film eller gjort något annat onyttigt.








♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Petra

Fin din klänning var, är den ny? :)

2009-02-23 @ 22:40:08
Postat av: tessan

tack, det är emelies :) jättesnygg!

2009-02-23 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0