♥ Everybody wants to know her name

Vilket underbart väder jag möttes av imorse när jag klev ut ur dörren. Strålande sol och frostig snö på marken. Detta fina väder gjorde att jag tog mig en promenad till skolan för ovanlighetens skull. Två lektioner idag, svenskan där vi kollade klart på en film och engelskan som vi fördrev framför datorerna och inte gjorde mycket nytta alls. Nu tänkte jag ta mig någonting att äta och sedan läsa några sidor i min svenska bok. Jag sattsar på att beta av en större del av boken idag. Senare idag ska jag träffa en kompis, umgås lite och snacka skit och senare hem till Kristoffer.


Vart är dom nya Gossipgirl och One tree hill avsnitten? Jag som var så sugen!

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: -_- ?

http://www.myepisodes.com

2009-02-10 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0