Uppdatering var det...

Jaha, här har inte inte producerats mycket på senaste tiden. Men jag ska väl delge vad som hänt under veckan. Ingenting iprincip. Har gått i skolan som vanligt, igår stängde jag jobbet, och idag har jag varit duktig i skolan och varit aktiv och fått saker gjorda på alla lektioner. Det roligaste i skolan idag var dom sista 5-10 minutrarna på Sp-tiden då jag, E & E inte kunde sluta skratta. Sen visade jag mina danstalanger i korridoren ojojoj vilken succé! Nu är familjen barnvakt till lillkillen A och jag kanske ska dra på en film och plugga kanske. Men vet inte vad jag ska plugga på. Då kanske jag inte behöver plugga trots allt. En sak jag måste göra är att städa upp lite kläder i mitt rum. Detta var ju inte direkt kul.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ryttish.

Hoppas du har städat !

2008-09-19 @ 02:11:27
Postat av: tessan

Det har jag !

2008-09-19 @ 07:49:17
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0