Things are not what they used to be.

Idag har jag jobbat hela dagen. Jätteskönt och kul! Har fått et skitfult nytt smeknamn på jobbet, Inga. För att vi hade en polsk kille på jobbet i somras som blev kär i mig men han fattade aldrig vad jag hette så han kallade mig för Inga. Ointressant men kul när man jobbar där. Sen har vi skraffat lite gott åt olika saker idag, herregud va bansliga och otrevliga vissa människor är. Väx upp!

Såhär såg jag ut på jobbet idag.


Nu har jag och mamma käkat en god middag med kyckling och sallad. Och när jag kom hem fick jag även en jättefin present av mamma. En nya tiger plånbok eftersom min har blivit lite sliten. Urgulligt utav henne! :)


Kommentarer
Postat av: Kungen

Sweeet ;D

2008-09-05 @ 21:54:51
Postat av: tessan

tack kingen;)

2008-09-05 @ 22:12:50
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0