Ny vecka.

Jaha då har en ny vecka startat och den startade med pluggande. Är en aning trött på att läsa dessa tre kapitel om och om igen nu men jag tror jag kan det mesta nu. Ska läsa lite mer senare och kolla anteckningar osv. Sen har jag erbjudigt mig att laga mat idag eftersom att mammsen slutar sent. Ikväll blir det Finalen i Us open som kommer stå på på tvn och jag kommer sitta bänkad. Hade hoppats på Nadal och Federer i finalen men får nöja mig med endast Federer. Jag har blivit en fet jävla tennisnörd på sista tiden. Men jag gillar det så det tar väl ingen skada!

Idag fick jag även en inbjudan till ett skorp-party som ska hållas hos Desirée för att jag bland annat ska få se deras nyförvärv Tilda. Ska bli spännande.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0