It´s my life.

Hade en lektion i skolan idag och efter det lunchade jag med tre underbara tjejer på Konditoriet Nynäshamn. Åt en vegitarisk fuccacha med fetaost, mums! Till efterrätt blev det en morotskaka som är nya favoriten på jobbet. Nu är jag hemma och ska sätta igång och städa mitt rum grundligt. Ordentligt ska det vara! Sätter på lite skön musik så bler det en aning roligare. 

Ikväll ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos en släkting och sen är det tidig sömn som gäller eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon och vi är en tjej kort ... Jippie!? Jaja, possetiv inställning var det va, det kommer gå bra! 


Kommentarer
Postat av: Linda

En tjej kort, vad är det jag hör?!

Kommer bli kaos, lönehelg och allt!

2008-09-26 @ 13:39:16
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: tessan

Jag vet, det kommer bli kaos! :/

2008-09-26 @ 16:17:00
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0