I see the way you look at me

Hej! Helgen som varit(eller fortfarande är) har varit både trevlig och jobbig. Fredagen var trevlig men lördagen på jobbet var en pest. Så jävla trött så jag gick bara runt och var körd. På kvällen tog jag det lugnt framför en film och tvn med P. Sen somnade jag till Beck. Idag hag jag jobbat och sen varit på middag på Trehörningen. Snart ska jag kolla på tv och sova. 

Fick tyvärr inga snygga bilder jag kan dela med mig av från i fredags trots att jag bara umgicks med snygga människor? :S 

Kommentarer
Postat av: Tiger

Hej,

Vart jobbar du nånstans?

2008-09-22 @ 09:37:13
Postat av: tessan

Konditoriet Nynäshamn

2008-09-22 @ 20:56:04
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0