Hej du gladé!

Ny månad och nya tag!? Ja man kanske borde sätta upp lite nya mål som man ska försöka genomföra och uppnå. Börja med små mål och tänka pyramidtänkandet som Claes kallade det. Tanke-Handling-Känsla. Brukar funka när jag använder mig av den så det borde jag göra oftare. Har inte drabbats av pluggpanik ännu, men det lär ju komma i veckan eftersom våran första prov för terminen närmar sig med stormsteg.

Åhh, sitter och lyssnar på Lugna favoriter just nu och man får ringa och ge kärlekshälsningar. Då ringer Peter Borossys(Han som är radiopratare) dotter in och säger "pappa jag älskar dig". Han börjar gråta och hon säger "jag vill ju att du ska ha det bra på jobbet pappa, vi ses när du kommer hem. puss!" Hur gulligt som helst.

Jag har legat i sängen och läst min bok ända sedan jag kom innanför dörren. Jag har fastnat! "Kalla mig prinsessa" heter den och handlar om kvinnor som träffar män via nätdejting och blir brutalt våldtagna och misshandlade. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0