Förbannade fläskfior

Jaha, då sitter jag här framför datorn igen utan att göra någon nytta. Gick hem från skolan tidigare idag för att jag inte mådde bra. Har hunnit äta en god lunch och gjort ekonomiuppgifterna klassen ska göra i skolan imorgon. Känns skönt att vara klar med dom. Ett problem ur världen iallafall. Ska läsa lite inför provet nästa vecka också för jag känner på mig att det inte kommer bli så mycket pluggande i helgen om jag känner mig själv. Får ta och skärpa till mig om jag ska klara tvåan bra. Måste skaffa lite mer självdisiplin så jag kan hålla koll på mig själv. Nej nu ska jag lägga mig i sängen och vila mig och kanske göra lite nytta iform av att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0