29 September.

Idag efter skolan åkte jag in till stan för att små shoppa lite. Kände att jag vill gå i lite affärer och gotta mig. Kom men med en svart mjukisdress och ska köpa en rosa likadan lite senare. Sen fick jag med mig lite olika tröjor och en kjol hem också. Tåget var såklart försenat påvägen hem men jag fick åka buss från VH vilket var superskönt. Nu har jag precis tittat på Idol i min nya dress och ska snart kolla på en film. Imorgon är det muntligredovisning på engelskan vilket skrämmer the hell out of me. Juste jag köpte en chokladkaka idag för 30 jävla spänn när man får två för 20 kronor på kvantum, jag är lurad! :( Kram T.


Kommentarer
Postat av: Tiger

Bilder på det du har köpt vore kul att få se.

Mer bilder över huvudtaget i denna blogg. Så sött ansikte som du har!!

2008-09-30 @ 09:30:23
Postat av: tessan

Aa ska försöka med lite mer bilder! :)

2008-09-30 @ 18:56:12
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0