Don't you know that this is killing me

Sen skoldag idag, kom hem fför kanske en halvtimme sen. Fotolektionen idag var riktigt rolig, vi kopierade våga negativ så nästa gång kan vi hämta våra färdiga bilder. Klassen hade matteprov idag och det kändes konstigt nog som att det gick bra för mig. Svarade på allt förutom en fråga men det säger ju inte att jag hade rätt på alla men det känns bra. Hoppas på ett bra resultat nu.

Imorgon är det dags för det fruktade skolfotot. Hur ska detta gå. Kanske får öva lite poser framför spegeln ikväll, ellerellereller!?

Ikväll är jag pluggfri, vilken lättnad!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

lycka till på skolfotot, jag har det nästa vecka . bäst att öva ;)

2008-10-01 @ 18:29:52
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0