Skön helg!

Fredag: Jag, Emily och Petra blev bjudna på myskväll med vin och ostbricka hemma hos Alex med Anton och Rodney, riktigt mysigt.

Lördag: Mammas 40-årsfest ägde rum och jag hjälpte henne och fixa iordning och sånt. Det blev en lyckad fest med mycket god mat och dryck. En del fick i sig en aning för mycket enligt min mening, men det var kul att se. Jag skulle dock sova tidigt eftersom jag jobbade idag och det gick ju inte så bra att somna när dom spelar musik för hela kvarteret, men det unnar jag mamma eftersom hon nästan aldrig festar.

Söndag: Jobbat hela dagen, och det har varit sjukt lugnt. Inga gäster som stannade för att fixa, alla bara köpte tårtor till morsdag. Ikväll blev det en lugn kväll med tv och mys. Kanske ska öppna naturboken och läsa lite också..

Kommentarer
Postat av: desirée

haha hörde Lars till gruppen "fick i sig en aning för mycket"?

2008-05-25 @ 21:49:43
URL: http://skorp.blogg.se
Postat av: tessan

HAHA, han hann knappt få i sig för mycket innan han var tvungen att åka. Men han var en aning förfriskad så att säga. Det är ju så olika det där!

2008-05-25 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0