tråååkdag!

Vad heter du? Therese

Hur raggar du? vet inte, typ ler?

Vad har du gjort idag? kollat på tv, skrivit i min blogg, ätit frukost, gjort en önskelista på filmer som min låssaspappa ska åka och hyra till mig.

Vad vill du helst ha nu? en mysig pojkvän som pysslar om mig

Saknar du någon nu? ja, pappa

Röker du? NEJ!

Vad har du för planer till helgen? jobbjobbjobb, pluggpluggplugg

Vilken färg har du på dina underkläder? vita

Längtar du till nästa födelsedag? om jag gör !

Vem prata du med senast? Nicklas

Är du pinsam på fyllan? kan hända

Är du blyg? ja

Vilken tid gick du upp idag? 9

När kräktes du senast? 2 veckor sedan

Vilken låt lyssnade du senast på? EMD - All for love

Har du sovit i din egen säng inatt? ja

Har någon annan sovit i din säng inatt? nej

Har du glasögon? nej

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? nej

Är du homosexuell? nej

Vad tycker du är äckligt? mycket
Vad såg du senast på tv? Nyheterna

Är det lätt att förföra dig? njaa

Hur svarar du i telefonen? hallå/ aa det är tessan

Vad har du för intressen? vänner

Har du DVD-spelare? Ja

Har du gott bordsskick? yes!

När skaffade du mobiltelefon? 5an kanske?

Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? en bild på Zac Efron

Vilken smak är de i din mun nu? apelsin

Vad spanar du först in på en kille/tjej? allt

Använder du tandtråd? ja en gång om dagen!

Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? minns inte

Vad köpte du senast? en smörgås på Konditoriet Nynäshamn

Brukar du komma i tid? ja

Vanligaste färgen på dina kläder? svart

Har du någonsin haft ett jobb? javisst

Hur mycke krävs för att du ska bli full? inte så jättemycket

När fyller du år?31:a Mars

Var i världen vill du åka: Thailand, Miami, Italien, Indien, Frankrike, Kalifonien, LA, New York, Grekland osv

Hur många syskon har du: 2 halvbrorsor, en halv syster och en låssasbror

Är du i ett förhållande: nej

Hur länge isåfall: -

Hur många timmar sov du i natt: 7-8 h

Vilken är din favoritlåt: många

Vilken bok läser du just nu: våldtagen - men jag är fan inget offer!

Vilken är din favorit serie på tv: Gossipgirl, Top Model, Andra avenyn

Favorit snabbmat: Thaimat

Favorit dricka: mineral vatten

Vad jobbar du med: studerar och jobbar på Konditoriet Nynäshamn

Vad gör du när du inte jobbar: pluggar och umgås med vänner

Festar du för ofta: nej det tycker jag inte

Ute klubbar eller hemma fester: hemmafester

Vad åt du senast: en mörkmacka med rökt skinka

Vad klarar du dig inte utan: mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0