♥ There's gotta be somebody for me out there.

Hello everyone. Idag har jag inte gjort mycket. Skola, solat och kollat på en jättebra film. My best friend´s girl, riktigt rolig och underhållande film. Jaha, det är är mindre än en vecka kvar till självaste julafton om någon har missat det och imorgon får jag jullov. Jag är väl lite halvtaggad på allting just nu. Trött som tusan hela tiden så det ska bli superskönt med lov. Ska jobba en del på lovet men det tycker jag ju bara är kul och nyttigt så det gör mig ingenting. Sen ska jag väl bara njuta av min ledighet och rå om mig själv.  Nyår kommer ju strax efter jul och det är ju en del att planera innan årets festligheter drar igång så lovet kommer flyga förbi. Man kanske ska dra på en till film eller en serie nu? Ja det gör jag! Byebye!



♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0