♥ lördag = jobb

Hej folket. Idag är det lördag vilket innebär att jag jobbar som vanligt. Jag har även tre dags jobb framför mig samtidigt som jag ska vara i full gång med förberedelserna inför nyår. Jag kommer vara helt slut när äntligen nyårsafton kommer. Jag är jättetrött och sliten vilket är trist för annars hade jag just nu befunnit mig i tyresö på festligheter med nya människor. Jobbet idag gick bra och snabbt. En mamma glömde sin unge på fiket så vi fick ta hand om den lilla stackars pojken som inte var en dag över sju år. När han står där med ögonen fyllda till bredden av tårar så kan man ju inte låta bli att bli tårögd själv. Jag undrar hur tusan man som förälder kan glömma bort sin unge och gå därifrån utan. Man måste ju känna att det är någonting som inte står rätt till och att det är någonting som saknas. Hon var liksom borta i en halvtimme. Vi bjöd killen på fika så han skulle bli lite gladare i alla fall men fy va arga vi var på hans mamma och mormor.

Gårdagskvällen spenderade jag i tillsammans med några sköna och mysiga typer inne i stan och kollade på bio, YES MAN såg vi. Relativt bra film, men jag skrattade nog mer åt snubben som satt brevid Petra och asgarvade åt allt och så fult hans skratt var, skön jäkel!

Jag somnar nog vilken sekund som helst, jag är halvvägs till döden känns det som!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

stackars lillgrabb!

2008-12-27 @ 20:09:38
Postat av: tessan

johanssn: Ja, usch usch !

2008-12-27 @ 20:34:00
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: gillen

fille är du säker på att det inte va du?? tror det stod i tidningen eller nått ^o) pusss på er!

2008-12-27 @ 20:42:46
Postat av: Tiger

Pinsamt som förälder och att glömma bort ens egna unge. Något måste vara fel?

2008-12-27 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0