♥ Jullov

Det underbara och helt fantastika jullovet har nu börjat. För mig börjar det dock på riktigt på måndag eftersom jag jobbade idag, imorgon och på söndag. Jobbet gick som en dans som vanligt men med lite ryggverk som biverkning. Jag har sovmorgon imorgon och det är guldvärt att jag får sova ut. När jag kom hem väntade det ett stort paket på mig som kommit med påsten. Det var en julklapp från min farfar. Fick två jättefina turkosa handukar. Perfekt till den dagen jag sliter mig från hemmet och skaffar ett eget revir.

Nu är det Götakanal 2 på tvn, ska nog lägga mig och kolla på den i brist på annat. Ha en trevlig fredagskväll!


Jag hittade den här fula bilden nyss, var bara tvungen att dela med mig.

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Gillen

Therese är du medveten om att du har en bajsrand i ansiktet? :D annars ser det bra ut!

2008-12-20 @ 00:48:30
Postat av: johanssn

haha Therese visar vägen för ungdomen, det är så man ska sminkas nuförtiden!

2008-12-20 @ 01:27:31
Postat av: tessan

Gillen: va nej har jag, bilden måste returseras genast

2008-12-20 @ 01:34:13
URL: thttp://tessanostrom.blogg.se
Postat av: Gillen

haha de e inte nödvändigt! som fille säger 20hundra talets make up :P

2008-12-20 @ 20:32:11
Postat av: Vanessa

haha släng ut den på playahead!

2008-12-30 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0