♥ alla kvinnor suktar men inga kvinnor får

Idag har jag haft en lugn och skön dag vilket vad mycket länga sedan i mitt liv. Det ändå pluggandet jag har gjort är att läsa några sidor i naturboken. Dagen började med en 20 minuters engelska lektion och sen en blöt färd till Gröndalsskolan där vi var på en föreläsning som hette "don´t drink anda drive". Mycket känslosam och intressant om jag får säga det själv. Sen åt, fikade och pluggade jag här hemma tillsammans men Emily och Emelie, gick väl sådär. Tog en snabbis nere på stan och köpte en julklapp till mamma och provade lite nya vårkläder från Lexington. Sen hem en stund för att leka lite med Adam och sen gick jag till musikskolan och kollade på Viaskolans luciatåg. Det var riktigt bra, alla var duktiga och Josefine var supersöt som Lucia! Nu sitter jag och väntar på att Nyheterna ska börja och sen ska jag sova. Sen när började jag sitta uppe för att kolla på nyheterna?

Imorgon är det i alla fall äntligen dags för mig och Petra att bege oss in till stan för att titta på Idolfinalen. Ska bli riktigt kul att de dom live. Hoppas bara att platserna är helt ok.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, och ni som skulle plugga? Sa jag inte att det skulle gå dåligt? ;)

2008-12-11 @ 21:42:20
Postat av: p

det ska bli så roligt! :)

2008-12-11 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0