♥ dröm prinsen just nu; Robin Bengtsson.

Hej nu är jag hemma från en fantastisk kväll i Globen. Idol finalen var helt grym och jag och Petra hade nog dom bästa plasterna. Jag pratade och satt bakom mina dröm svärföräldrar. (Robin Bengtssons föräldrar), för er som inte förstod. Shit vad jag gillar den killen alltså. Så otrolig röst som fångar ens hjärta så innerligt. Jag är helnöjd med kvällen! Grattis till Kevin också som är en värdig vinnare.

Nu är det så att min karmera och min dator vägrar att sammarbeta så mina bilder från kvällen har jag inte fått in på datorn ännu men jag jobbar med problemet och laddar upp några godbitar så fort jag kan. Nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon för att åka till stan en snabbis. Borde egentligen plugga dygnet runt i helgen men jag måste få lite fritt spelrum. Godnatt!


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: petra

me like!

2008-12-13 @ 01:01:13
Postat av: johanssn

haha, vem är lillgrabben? :D

2008-12-13 @ 01:01:56
Postat av: tessan

Johanssn: Robin Bengtsson.

Petra: Me tooooo!

2008-12-13 @ 09:39:03
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0