♥ Boy you know she can´t touch like I do.

Hej allihoppa. Idag är jag på riktigt bra humör. Jag hade en kort dag i skolan och fick veta att jag fått VG på mitt matteprov jag gjorde i måndags som jag trodde att jag skulle misslyckas totalt med på jag är ö v e r l y c k l i g ! Efter skolan tog jag tåget in till Haninge för att göra några ärrenden. Fick med mig en polotröja, andsiktskrämer, lösögonfransar, en present och smycken hem. Nu är allt plugg som skulle göras innan lovet avklarat och jag bara njuter av tiden just nu. Man har ju till och med tid till att rå om sig själv. Nu är jag tom på ord. Ska slå på en serie eller film.



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Sunkan

det gör du rätt i, serier for life :P

2008-12-17 @ 22:17:25
Postat av: tessan

sunkan: Absolut! Helt underbart

2008-12-17 @ 23:01:10
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0