2 Augusti

Kom hem tidigare än beräknat från Landsort... Sa nämligen upp mig på mitt jobb där ute. Riktigt skönt men trist att mista massa pengar som skulle gått till körkortet. Får fixa fram dom på annat vis!

Igår åkte jag och Helene hem från Landsort för att spendera lite tid hemma hos mig vilket slutade med en trevlig kväll med vin, kräftor och sällskap av Emily, Calle och Timmy.

Idag bar det av in till stan för att göra Helene sällskap en bit hem och för att handla lite. Hamnade även mitt i Pride tåget vilket var en rolig syn. Alla går verklgen in för det totalt! Kom hem med två par espisar, två stycken oversize cardigans och lite annat smått och gott. Nu ska jag sova!

Kram Tessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät trevligt ;)

2008-08-03 @ 22:09:09
Postat av: tessan

yes i know benny ;)

2008-08-03 @ 22:17:07
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0