skolavslutning

idag hade vi skolavslutning! :) både tråkigt och skönt.. tråkigt att inte träffa alla människor i skolan men hur skönt som helst att slippa lektionerna.först fikade i i klassrummet, jättemysigt. körde lite frågasport och sånt. sen åkte vi ner till vågen och kollade på estet treornas avslutningsshow. den var bra. sen gick min mobil sönder.  vettefan vad som hände men när jag stängde av den och skulle sätta på den igen så var den helt död. den visade inte änns ett tecken på liv när jag satte i laddaren. helvete. lagom till jul liksom. skitsurt. men jag lånar mammas lur sålänge. :/ efter vågen drog jag, emelie och fia och skulle fika på konditoriet men det var fullsatt så vi köpte med oss mat upp till emelie. sen gick jag till sjukgymnasten och tränade. sen hem och chilla med familjen, hyrde film och jag lockade håret med låcktången jag fick låna av emelie idag. måste ju testa om jag kan ha lockar på julafton. :)

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0