1 år

Imorgon den 13 juni har jag jobbar ett år på 7eleven/shell. Jag trivs väldigt bra och detta året har gått så fort! Så tacksam för att jag har ett roligt jobb som jag trivs med.

Jag är så otroligt trött just nu, har öppnat i 6 dagar irad och imorgon blir den sjunde och sedan har jag två dagar ledigt och ska äntligen få lite sovmorgon. Jag är verkligen inte van vid att gå upp 4.45 så många mornar i rad. Jobbar lör-tis och sedan är jag långledig över midsommarhelgen, men vad händer på midsommar är min stora fråga? Det är min absoluta favorithögtid och jag har ingenting planerat. Tänker inte sitta i en lägenhet i Nynäshamn det är något som är säkert, kan nästan åka vart som helst i Sverige så om någon vill ha mig som sin plus one så är jag mer än gärna intresserad! ;) Helst nära vattnet och dans runt midsommarstång! Desperat tjej. :/

Nu vill jag att klockan ska bli lite mer så det blir okej att gå och sova! Känns inge vidare att gå och lägga sig innan solen gått ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0