Tillbaka på hemmaplan

Hej Nynäshamn, nu är jag tillbaka hemma i min lilla 2a på torggatan. Mycket blandade känslor just nu. Härligt att komma hem till vänner och familj, invigning och butiksöppning av mammas butik, jobb på 7eleven och även sminkaffären, men så otroligt frustrerande att inte få ha Daniel här vid min sida, nära mig. Klart han finns vid min sida men ca 60 mil bort. Men jäklar vad smidigt det gick att flyga fram och tillbaka så jag får helt enkelt försöka se allt positivt och försöka åka upp snarast möjligt igen. Köpte med mig lite tulpaner och apelsiner hem från Willys när jag gick från mamma nu ikväll. Allt för att göra det lite mysigare och mer hemtrevligt i mitt ensamma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0