2011 i bilder - Del 2


Emily fyllde 20 år och kaptenröd spelade på kroken.







Drog till Göteborg och hade några sjukt roliga dagar tillsammans med dess tjejer och gbg-grabbarna.











Lisa och jag drog till Bulgarien med Moster Anna och mormor.












Kräftskiva hos Emily och Edgar






Gjorde om lite lätt i vardagsrummet.


Desiree fyllde 20 år.




En av många mysiga höstkvällar


Lisa och jag fotade på Ringvägen




Halloween hos Emily följt av storpub där I.C.E spelade.



Så ska det låta-inspelning.


Mamma köpte lokal och ska öppna inredningsbutik 2012!


Elin färgade mitt hår, kanooooon!



Julgalan med jobbet.




Firade Elin med maskerad när hon fyllde 21.




Teneriffa med mamma över jul.


Slutet av året spenderade jag med min älskade pojkvän i norrland. Underbara människor, skoteråkning, grillning, bada tunna och fira in det nya året tillsammans med Daniel och hand familj och vänner var det bästa. 2011 har varit ett helt fantastiskt år, jag träffade min stora kärlek och har haft mina bästa vänner närmast mig! Jag älskar er!

image description
image description
Du är det bästa som hänt mig Daniel Lars Magnusson! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0