Torsdag

Goddag! Idag har jag jobbat morgon/förmiddag och fan vad jag krängt kanelbullar! Vi på 7eleven tävlar och vi ska fasiken vinna! Kul att kunna erbjuda helt nybakade och varma bullar och kaffe för endast 20 kronor, det är ju rena kapet. Igår hade jag och Emily en heldag tillsammans. Handlade lite till fredag, hade mini-spa, tvättade min bil, och sist men inte minst kollade vi på hockey med de andra tjejerna och filip. Efter hockeyn åkte jag hem till huset och höll lillebror sällskap tills mamma och Nicke kom hem från sin utlandsresa, blev lite te och rostade mackor med hallonmarmelad och sedan hem och bumms i säng.

Nu har jag varit osmart och sovit i några timmar efter jobbet, helt slut! Idol står på tvn och jag måste försöka sova snart igen, dags för jobb imorgon igen och sedan kommer det lite härliga tjejer på besök hit imorgon kväll! Kan inte bli mycket bättre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0