Nynäshamns studentskiva, check!

Då var jag vaken och nästan pigg. Två timmar kvar tills jag börjar jobba, skönt. Skivan igår var superrolig och vi dansade hela tiden, inte mycket stillastående för våra fötter inte, vilket vi älskar! Fia och jag tog en donken innan hennes syrra kom och hämtade oss i stan för att köra oss hem till byn. Mycket uppskattat! Nu väntar jag på lite bilder från Lisa som jag kanske kan lägga upp men här kommer några från kvällen som gick.


Fialutten & jag värmer upp.


Lisa & jag innan skivan.


Malin, vilken gobit tjejen är!


Jerka, förjävla söt tjej!


Min fina vän Lisa.




Tre goa och glada tjejer!


Den ända luftkällan på hela stället, det var här man skulle hänga tydligen


Min bästa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0