Söndagsmys.

Hade en trevlig kväll igår på Jennifers fest. Höll mitt löfte till mig själv om en nykter helg och agerade förare. Träffade några härliga människor som man träffar allt för sällan och såg Jennifer ha en fantastisk kväll vilket värmer otroligt i hjärtat. Tjejen är värd allt gott! Kom i säng och somnade vid ett tiden och var pigg och laddad inför en arbetsdag till. Idag började stammisarna till och med fråga om jag aldrig var ledig. Var en aning sugen på en ledig dag i solen men den kommande veckan har jag kortvecka och börjar inte förens vid två på dagarna så ska försöka ta vara på solen och värmen som ska gästa vårt land, den får gärna stanna!

Tog en sväng hem til famlijen efter jobbet för att kolla hockeyn och äta. Djurgården förlorade efter en lång match och jag blev sur och gick med snabba steg hem och dränkte mig i badet. Solsidan nu!



Fick ett litet idolkort av adam igår, vilket gott skratt jag fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0