Nu är det fredagsmyyyyys!

Halloj! God fredagseftermiddag slash kväll på er! Kunde inte riktigt hålla ögonen öppna när jag la mig i soffan när jag kom hem så jag somnade, blev väkt av ett samtal från Jacob, somnade om, blev väkt av ett sms, somnade nästan om, blev väkt av ett samtal till från mamma denna gången. Då gav jag upp mitt sovande. Ska snart gå hem och äta middag med mamma, blir kyckling av något slag, sedan ska jag hämta Lisa för lite hockeytittande, blir tidig sömn för mig ikväll, har planer på att gymma tidigt imorgon och fixa lite i centrum på förmiddagen. Hoppas på fint väder en ledig helg som denna!



Första afterskin i Idre! Här träffade vi Jacob, bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0