fullspäckad och härlig dag.

Idag har jag haft saker att göra från det att klockan ringde 6.50 imorse. Först till jobbet för att sälja semlor en tisdag som denna. Svenskar är verkligen galna i dessa små gräddiga bakverk. Själv gillar jag inte mandelmassa så vi tjejer komponerade ihop lite egna semlor med vaniljkräm och grädde, kan vara det godaste som finns. Efter jobbet tog jag bilen, plockade upp lisa och åkte till Port73 för att hänga lite med Petra på hennes jobb och köpa en present. Köpte även två födelsedagspresenter till mig själv som jag kommer få av någon på min stora dag. Hihi! Lämnade Lisa i Vh och styrde sedan hem själv med musiken dunkande i bilen. Sådan frihet att kunna köra själv. :) Väl hemma hämtade jag ett H&M paket, handlade, lämnade bilen och åt soppa och pannkakor hos familjen. Nu ligger jag och kollar på Sofias änglar, ska sedan kolla oth som vanligt, bada och invänta BB!



Nya spegeln sitter riktigt bra i min hall!



Lite hyllor på väggen gjorde susen!




Lite grenar som snart kommer att slå ut till vackra gula blommor!


Min nya älskling, åååh så fin du är!

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh gilla nya spegeln :D

Jag är sugen på klänningen fast i vitt!

2011-03-09 @ 09:45:32
URL: http://desire.devote.se
Postat av: Desirée

haha titta, jag är så trött så jag döper mig själv till tessan. Bra tjej.

2011-03-09 @ 09:46:10
Postat av: teessan

Bra dessan ... :)

2011-03-09 @ 22:33:42
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0